MOJE ANIOŁOWO

sobota, 6 marca 2010

Drewniane inspiracje

Na 2 miesiące musiałam opuścić moje Anioły. Ale z wakacji wróciłam z nowymi pomysłami. Już urodziły się 2 nowe Anioły, zupełnie nowe - drewniane. Powstały z pomocą mojego męża (wyciął je) bo praca z wyrzynarką nie jest dla mnie, no chyba że fundniemy sobie laserową ;-)

"Tylko Anioły do mnie wysyłaj, będę gotował im obiady, do przyjaciół zabiorę, po ścieżkach swoich oprowadzę. " ...



darmowy hosting obrazków


darmowy hosting obrazków






Następne drewniane Aniołki czekają wycięte a weny twórczej brak. Leń mnie ogarnął :-(


"Mój Anioł"

Mój Anioł co wieczór

Pierze skrzydła w pralce

Zawiesza je troskliwie

Nad kuchennym piecem

Na gwoździu wbitym w ścianę

Wiesza aureole

I tak bardzo po ludzku

Włosy czesze przed lustrem

Rano wstaje jak wszyscy

Wkłada strój roboczy

Dzwoni z budki do Boga

I kłóci się o czyjeś jutro

A gdy wraca zmęczony

Od drzwi pyta o obiad

I zagłada do garnków

Całując mnie w ramie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz